מטבח חוץ יוקרתי – כך תיצרו אחד כזה

מגריל איכותי לצלייה של בשרים טובים ועד טאבון כדי לאפות בו פיצות מעולות, מטבח חיצוני יוקרתי יכול להפוך את החצר האחורית שלכם לגן עדן לטבחים. יותר ויותר ישראלים גילו את נפלאותיו של המטבח החיצוני בשנים האחרונות והם מוכנים להשקיע לא מעט משאבים כדי להפוך את הפנטזיה למציאות.

מטבח חוץ יוקרתי  הוא הדרך הטובה ביותר להראות את הסגנון העיצובי שלכם ולהפגין את היצירתיות הקולינארית שלכם. מטבחי חוץ יכולים לכלול הכל, בדיוק כמו שקורה במטבח שבתוך הבית והמגבלה היחידה הקשורה ליוקרה היא התקציב שלכם בשורה התחתונה. אין גבול למה שניתן ליצור כיום ולשלב במטבח החיצוני וזה יכול להתחיל בטאבון יוקרתי גדול או מתקן ברביקיו חדשני מתקדם ולהמשיך למשטחי עבודה מסוגננים מאיכות גבוהה.

 

רעיונות ליצירת מטבח חוץ מושקע

טאבון לפיצה בדיוק כמו של המומחים, מקרר יין ומשקאות קלים, גריל גז או פחמים ומתקנים שונים שמאפשרים בישול או אפייה במטבח החוץ שלכם, אולי תופתעו לגלות שכמה מהאלמנטים היוקרתיים האלה יכולים להתאים לכל תקציב ולא להצריך מכם הוצאה מוגזמת כל כך. כדי לעצב מטבח יוקרה תצטרכו אמנם לא מעט יצירתיות ובייחוד אם אתם לא רוצים שהוא יעלה לכם הרבה כסף, אך הדבר בהחלט ישתלם לכם כשתראו את התוצאה.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא גודל השטח שבו אתם רוצים למקם את המטבח. בשלב הבא עליכם לערוך רשימה של כל הפריטים והאלמנטים שאתם רוצים לכלול במטבח החיצוני החדש שלכם. קחו בחשבון גם את החומרים שייקחו חלק בכך, כמו נירוסטה אולי, גרניט ועוד.

יש לא מעט דרכים לבשל בחוץ ולשמחתכם גם מגוון רחב של פתרונות שיחד ייצרו מטבח יוקרתי מושלם. תנור פיצה, טיגון, מעשנת, כיריים גז בנוסף לגריל ועוד, כל אלה ימשכו את האורחים שלכם אל החלק החיצוני של הבית ויגרמו למטבח החוץ שלכם להרגיש כאטרקציה לכל דבר. הוספה של תנור פיצה הפועל על גז או טאבון גדול ומרשים היא דרך נוספת ואפשרות ליהנות מארוחה משפחתית או ארוחה עם חברים. תנור פיצה או טאבון הם אלמנט נהדר שעליו יכול להתבסס המטבח החיצוני שלכם וגם דרך להתחיל לתכנן את העיצוב שלו.

אם אתם מתחברים לעישון בשרים, שילוב של מעשנה במטבח החיצוני הוא בגדר חובה. אם התקציב שלכם גבוה יחסית, תוכלו לשלב אלמנטים נוספים שנדרשים לכל מטבח. כמו מקרר, ארונות נירוסטה למשל, משטחים מותאמים אישית וכמובן חלל אוכל. תוכלו למצוא אותם מוכנים כחלק מערכה שלמה למטבח או לבחור אותם בנפרד בהתאם לצרכים.

 

עיצוב הוא חלק מהעניין

מטבחי חוץ יוקרתיים הם כאלה שמשלבים נכון בין סטייל לפונקציונאליות. לסטייל, לעיצוב של המטבח יש לא מעט מקום וחשיבות וכדאי לקחת זאת גם בחשבון. רק בגלל שמדובר במטבח חיצוני, זה לא אומר שאתם לא יכולים ליהנות ממטבח מותאם אישית. תוכלו לשלב אבן מכל מיני סוגים, אריחים ועוד שייצרו את הסטייל האהוב עליכם. אפשר למצוא כיום מגוון רחב של חומרים בהתאמה אישית שיענו במדויק על כל הצרכים שלכם.

מעוניינים לשלב מטבח חוץ בחצר או במרפסת שלכם? מקור החום היא המקום הנכון

אם יוקרה ואיכות הם פרמטרים שחשובים לכם, מקור החום היא המקום הנכון לפנות אליו. החברה מעמידה לרשותכם את כל מה שצריך כדי להתקין מטבח חוץ בהתאמה אישית, כזה המשלב בין יוקרה, סטייל וגם פונקציונאליות. החברה, שנחשבת כיום לאחת המובילות בתחומה, החלה לפעול בשנת 2008 ומאז מושכת אליה לקוחות רבים, המחפשים איכות ללא פשרות. תודות לניסיון וליכולת המקצועית הגבוהה, אותם מביא צוות החברה, תוכלו להגשים את החלום ולבנות מטבח חוץ שקולע בול למטרה – יוקרתי עם הרבה מאד סטייל. לסקירת מטבחי החוץ של מקור החום, לחצו כאן ולקבלת מענה לכל שאלה ומידע נוסף, צרו אתנו קשר בטלפון 052-3099614. נשמח לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן