מטבח חוץ מעוצב – כך תשלבו אותם נכון

הקמה של מטבח חוץ הוא איננו עניין של מה בכך. בדיוק כמו המטבח בחלקו הפנימי של הבית, הוא מצריך התייחסות לפרמטרים רבים, שיחד ייצרו את המטבח המבוקש. מטבח חוץ יכול להיות מקום ששוהים בו מספר מצומצם של פעמים, או כזה שמבלים בו לא מעט לאורך כל השנה. התייחסות לנקודות אלו ונוספות היא קריטית לטובת ההקמה וחשוב לעשות זאת כבר בשלבים מוקדמים.

עיצוב והקמת מטבחי חוץ בהתאמה אישית מוכרחה להיעשות על ידי מומחים, אך במקביל חייבת לכלול גם את הנקודות שחשובות לכם, שכן בפועל אתם אלה המשתמשים. תוהים איזה עיצוב מטבחי חוץ מתאים לכם יותר, או פחות ובכלל – מהן הנקודות שיש לקחת בחשבון כשמשלבים מטבח כזה? הנה, התשובה.

 

מתחילים בלקבוע את המיקום

שילוב נכון של מטבחי חוץ מומלצים מתחיל בלקבוע את המיקום שלהם: קרוב אל הבית או אולי רחוק ממנו. לכל מיקום יתרונות וחסרונות וכל אפשרות כזו יכולה לתת מענה לצרכים אחרים. אחד היתרונות בהקמה של מטבח חוץ קרוב אל הבית הוא האפשרות לגשת אליו בקלות ובמהירות וגם להיעזר במתקנים הביתיים השונים ללא כל בעיה. מצד שני, ישנה פחות גמישות בכל הקשור לתצורת המטבח ולמיקומו המדויק ועשן וריחות יכולים להיכנס הביתה. מיקום של מטבח חוץ רחוק יותר מאפשר ייעוד של שטח חיצוני אך ורק לזה וגמישות רבה מאד עם העיצוב. החסרונות שיהיה קשה יותר לחבר את המטבח אל קווי החשמל הקיימים וגם האינסטלציה והגישה אל המתקנים הביתיים תהיה מסורבלת יותר.

 

האלמנטים השונים שיכלול המטבח

אחד היתרונות של מטבח חוץ בהתאמה אישית הוא העובדה שניתן להתאים אותו במדויק לצרכים. עיצוב של מטבח חוץ חייב לכלול גם התייחסות לכל אותם אלמנטים ומתקנים שיכלול המטבח, שכן רק כך אפשר לעצב אותו כהלכה. למשל, האם אתם מעוניינים שהמטבח החיצוני שלכם יכלול גם גריל? ואם כן – מובנה או עצמאי? האם אתם רוצים מעשנת במטבח החיצוני או טאבון אולי? ומה לגבי מקרר – גדול או קטן? משטחי עבודה או אי? אלמנטים עיצוביים ותאורה? כל אלה תופסים מקום וכדאי מאד שאותו מטבח יוכל להכיל אותם ולהתאים להם.

 

התייחסות לגודל השטח

בסופו של דבר מטבח חוץ מעוצב צריך להיות גם פונקציונאלי. המשמעות לכך בפועל היא שעליו להיות נוח ונגיש לכם ולכל מי שרוצה להשתמש ולשהות בו. אם השטח המיועד להתקנת המטבח קטן יחסית, אין טעם לשלב בו מספר רב מדי של אלמנטים. יש לתכנן אותו בקפידה כדי לאפשר לכם התנהלות נוחה בו. אם מדובר במרחב גדול מאד, אפשר לנצל חלק ממנו לשילוב של שולחנות אוכל וכסאות למשל וחלק למשטחי עבודה ואלמנטים אחרים שקשורים לכך. יותר מדי זה הרבה פחות וכדאי מאד שלא להגזים.

מ

עוניינים לשלב מטבח חוץ בחצר או במרפסת שלכם? מקור החום היא המקום הנכון

מקור החום מעמידה לרשותכם את כל מה שצריך כדי להתקין מטבח חוץ מקסים ופונקציונאלי בחצר או במרפסת שלכם, כזה שישרת אתכם בהצלחה לאורך שנים. החברה, שנחשבת כיום לאחת המובילות בתחומה, החלה לפעול בשנת 2008 ומאז מושכת אליה לקוחות רבים. תודות לניסיון וליכולת המקצועית הגבוהה, אותם מביא צוות החברה, תוכלו לבנות מטבח חוץ כהלכה, הכולל שלל של אלמנטים שיחדיו יוצרים את המטבח המבוקש. לסקירת מטבחי החוץ של מקור החום, לחצו כאן ולקבלת מענה לכל שאלה ומידע נוסף, צרו אתנו קשר בטלפון 052-3099614. נשמח לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן